Zapraszamy do udziału w bezpłatnych spotkaniach online organizowanych przez Wydział Zarządzania UŁ

 

2023

  • Webinar "Sztuczna inteligencja to nie tylko ChatGPT, czyli o tym co się kryja za AI - godzinne szkolenie, które przeniosło uczestników za kulisy sztucznej inteligencji (AI) i przedstawi bogactwo dostępnych narzędzi poza ChatGPT. 
    Podczas tego szkolenia uczestnicy odkrywali różnorodne zastosowania AI i dowiedzieli się, jak wykorzystać to narzędzie w praktyce.

Budynek WZ UŁ stworzony przez sztuczną inteligencję

 

  • Webinar "Nie tylko burza mózgów, czyli jak generować pomysły - spotkanie online dotyczące twórczego rozwiązywania problemów. Podczas spotkania z Jędrzejem Szynkowskim uczestnicy poznali 4 kluczowe zasady dla generowania pomysłów, przyjrzeli się z bliska wybranym alternatywom dla klasycznej burzy mózgów, przekonali się, ile prawdy jest w założeniu, że w trakcie burzy mózgów nie oceniamy pomysłów, a także dowiedzieli się, jak selekcjonować i rozwijać pomysły, żeby oszczędzać czas.

Zamyślona kobieta

  • Webinar "Pierwsze kroki na LinkedIn" - Webinar był dedykowany osobom, które stawiają pierwsze kroki na LinkedIn lub zastanawiały się, od czego zacząć poruszanie się po największemym portalu społecznościowemu do zarządzania karierą. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się, dlaczego LinkedIn to coś więcej, niż wirtualne CV, poznali główne funkcje portalu, a także sprawdzili, jak zoptymalizować swój profil w kilku prostych krokach. Spotkanie poprowadził Jędrzej Szynkowski trener, psycholog i moderator Design Thinking.

uśmiechnięty mężczyzna z laptopem

  • Webinar "Księgowość online – sprawdź, jak to działa!" - posiadanie wiedzy księgowej i znajomość nowoczesnych rozwiązań to idealne połączenie owocujące efektywną pracą i ogromnymi szansami na rynku pracy. Uczestnicy spotkania prowadzonego przez Małgorzatę Czarnecką, menedżera ds. operacyjnych mogli dowiedzieć się m.in. jak przygotować się do księgowania online, a także poznali program 360 księgowość.

    Zdjęcie przedstawia kobietę oraz szczegóły wydarzenia Księgowość online"

 

2022

  • Webinar „AI Advertising – jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy? Pierwsze polskie badania nad wykorzystaniem AI w procesie kreacji zdjęć reklamowych i poziomu ich społecznej akceptacji” został poprowadzony przez dr Dominikę Kaczorowskią-Spychalską. W spotkaniu udział wzięli eksperci: dr hab. Monika Namysłowska, prof. UŁ na Wydziale Prawa i Administracji UŁ, Lech C. Król, Olgierd Cygan i Maciej Chojnowski. Słuchacze webinaru wykazali się ogromną aktywnością na czacie, włączając tym samym swój głos w dyskusji. Rozmawiano między innymi o tym, czy i czym różnią się zdjęcia reklamowe przygotowywane przez grafików i przez sztuczną inteligencję; jakie zasady czy ograniczenia powinny obowiązywać w świecie reklamy w związku z wykorzystywaniem zdjęć tworzonych przez systemy SI, jaka przyszłość czeka reklamę i czego możemy spodziewać się po technologicznych rozwiązaniach.

Tekst: Digital Festival Noc Innowacji na Wydziale Zarządzania UŁ. Webinar AI Advertising - jak bardzo sztuczna inteligencja zmieni świat reklamy? Pierwsze polskie badania nad wykorzystaniem AI w procesie kreacji zdjęć reklamowych i poziomu ich społecznej akceptacji.

 

  • Webinar "Jak budować skuteczny i dochodowy profil firmowy na TikToku, czyli jednej z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych świata?" dedykowany był wszystkim osobom zainteresowanym prowadzeniem działań na platformie TikTok. Na pytania: jak komunikować się z klientem, by dotrzeć do świadomości odbiorców, jak tworzyć skuteczną strategię marketingową oraz budować PR marki w nowoczesny sposób, oraz w jaki sposób skutecznie zmonetyzować działania w social mediach odpowiadał nasz gość Mateusz Juja.

    Live: 20 kwietnia 2022 (środa), godz. 15:00 Jak zbudować skuteczny i dochodowy profil firmowy na TikToku, czyli jednej z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych świata? Spotkanie poprowadzi Mateusz Juja - konto jego sklepu internetowego w ciągu 12 miesięcy osiągnęło poziom 200.00 obserwujących. Zarejestruj się dziś!
  • Webinar "Jak się efektywnie uczyć" został zorganizowany z myślą o maturzystach. Uczestnicy mogli dowiedzieć się między innymi, dlaczego warto unikać wielozadaniowości medialnej. Uczyli się także efektywniej zarządzać czasem podczas nauki zachowując trzeźwość umysłu, poczucie kontroli nad obowiązkami i uczucie spokoju. Spotkanie poprowadziła dr Magdalena Ratalewska.

    Jak się efektywnie uczyć? Bezpłatny webinar sla maturzystów 28.03.2022, 16:00-17:00 Do wygrania gadżety WZ UŁ!

2021

 

  • Partnerami wydarzenia byli Bluerank Sp. z o.o. oraz PKO Bank Polski. Spotkanie było źródłem inspiracji do zaplanowania i wdrożenia działań zgodnych z wartościami danej marki. Poprowadziła je dr Kinga Stopczyńska. W trakcie spotkania uczestnicy uzyskali odpowiedzi na takiepytania jak: Czy Facebook już się kończy i odbiorcy wybierają inne media? Jak zaopiekować się marką? W jaki sposób poprowadzić działania, tak by były one angażujące odbiorcę? Czy można działać na Facebooku tylko organicznie, czy musimy mieć zaplanowany budżet?

    Teks: Live: 2 grudnia (czwartel), godz. 17:00 Facebook, czyli jak dzięki odpowiedniej komunikacji z klientem tworzyć silną markę Spotkanie piprowadzi dr Kinga Stopczyńska Weź udział zdobądź książkę! Partnerzy Webinaru: bluerank, PKO Bank Polski
     
  • "Przedsiębiorczość na wysokim obcasie" to spotkanie zorganizowane z okazji Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet. W  webinarze wzięły udział: Kinga Chelińska-Barańska – Country Manager at Digital Workforce Services oraz Magdalena Kotlarczyk - Country Director, Google Poland at Google, które osiągnęły sukces, są ekspertkami w swoich dziedzinach i nie wahają się dzielić swoją wiedzą. Rozmawiano o tym, jak z pasji uczynić sposób na życie, rozwijać swoją karierę i pokazać, że kobiety mają siłę. Spotkanie poprowadziła dr Dominika Kaczorowska-Spychalska. 

    Tekst: 19 listopada 2021 r. (piątek), godzina: 18:00-19:30 Przedsiębiorczość na wysokim obcasie Webina z okazji Dnia Przedsiębiorczości Kobiet Prowadząca: dr Dominika Kaczorowska-SPychalska Uczestniczki: Magdalena Kotlarczyk, Dagmara Pakulska i Kinga Chelińska-Barańska Dowiedz się więcej
  • W czasie spotkania uczestnicy mieli okazję poznać autorskie rozwiązania, które pozwalają odkryć kwintesencje tego, na czym polega zarządzanie w oparciu o dane i jak można budować na tej podstawie model biznesowy. Webinar poprowadził Witold Buraczyński. Webinar miał na celu zainspirować uczestników do spojrzenia na swój biznes okiem zewnętrznego obserwatora. Takie podejście pozwala na odkrycie aspektów naszego biznesu, których nie widzimy tkwiąc w sztywnych ramach codziennych obowiązków. 

    Tekst: Live: 19 października 2021 (wtorek), godz: 17:00 Projektować modele biznesowe czy wierzyć w intuicję? Oto jest pytanie! Spotkanie poprowadzi Witold Buraczyński praktyk biznesu, mentor i doradca strategiczny. Weź udział wygraj książkę Partner Webinaru LIPH
  • Podczas Nocy Innowacji odbyły się trzy spotkania online. Pierwszy webinar „Czas cyfrowej złożoności” został zorganizowany we współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. W dyskusji uczestniczyli goście: Włodzimierz Owczarczyk - Członek zarządu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nadzoruje pion IT, Jeremi Konopka - doświadczony menedżer IT, Dyrektor Departamentu Aplikacji Bankowości Elektronicznej PKO Bank Polski, Piotr Bisialski - Kierownik zespołu NASK Incident Response Team oraz Michał Konecki, Dyrektor Departamentu Administracji i  Społeczeństwa Informacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego. Webinar prowadzili wspólnie dr Dominika Kaczorowska-Spychalska oraz dr Krzysztof Jędrzejewski, Dyrektor oddziału ZUS. Kolejnym punktem harmonogramu Nocy Innowacji był webinar „Konsument nowoczesny i bezpieczny – alternatywna rzeczywistość wirtualna". Temat przedstawiła i omówiła dr Kamila Szymańska z Katedry Marketingu. Trzecim wydarzeniem był webinar „Dlaczego marki i klienci pokochali aplikacje?”. W spotkaniu wzięli udział eksperci Szymon Bukowicz (binarapps) i Igor Pietrzak (The Humans), na co dzień łączący klientów z markami. Spotkanie prowadziła studentka WZ UŁ Karolina Kołat. 

    Digital Fetival Zapraszamy na webinary! Czas cyfrowej złożoności, Konsument nowoczesny i bezpieczny - alternatywna rzeczywistość wirtualna, Dlaczego marki i klienci pokochali aplikacje? Różne spojrzenia
  • W ramach wydarzenia Live'y online odbyło się kilka spotkań: Seminarium "Restartuj swój biznes. Ekonomia „ograniczonego uścisku”, spotkanie otwarte Akademia Biznesu 4.0 "Cyfrowo zautomatyzowany biznes" oraz OPEN HOUSE Programów Edukacji Menedżerskiej.
    Celem panelu "Cyfrowo zautomatyzowany biznes" było określenie roli automatyzacji i robotyzacji w działalności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych małych, wskazanie największych wyzwań wynikających z obserwowanych zmian – od robotic process automation ku digital process automation i identyfikacja roli liderów w rozwoju firm w cyfrowym świecie. Na pytania odpowiadali eksperci biorący udział w panelu, od lat związani z branżą automatyzacji i robotyzacji: Magdalena Adamczewska (Digital Teammates), Kinga Chelińska-Barańska (Digital Workforce), Konrad Jakubiec (Mindbox Group). Panel poprowadziła dr Dominika Kaczorowska-Spychalska. W seminarium "Restartuj swój biznes. Ekonomia „ograniczonego uścisku” wzięli udział: dr Artur Modliński, kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją; Maciej Orłoś, dziennikarz, trener EY Academy of Business; Patrycja Sławuta, MA, PhD(c) Psych, behawiorystka. Spotkanie koncentrowało się wokół trzech problemów: wizji organizacji przyszłości, która wraz z technologią zmienia formę i przestrzeń dla ludzkiej pracy, wskazań na psychologiczne zachowania człowieka w scyfrowanym środowisku biznesu, poszukiwań rozwoju firm i recepty na sukces w środowisku zakłóceń, ulotnych sytuacji i niestabilnych warunków gospodarczych.

    15 września 2021 r. Live'y online Gośc specjalny Maciej Orłoś
  • Uczestnicy webinaru, prowadzonego przez dr Kingę Stopczyńską, mogli dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał Instagrama pozostając wiernym wartościom własnej marki. Podczas spotkania odpowiadano na pytania: Czy czujesz, że stosowana przez Ciebie strategia działań na Instagramie daje szasnę na zbudowanie silnej marki? Czy masz pewność, że prowadzisz działania w sposób, który przyciąga i zatrzymuje przy marce odbiorców? Co sądzisz o markach, które zapraszają do współpracy Influencerów i czy wiesz, jaki potencjał tkwi w takich kooperacjach? Co zrobić, by wizerunek Twojej marki na Instagramie i w rzeczywistości były tożsame? Wśród uczestników spotkania rozlosowana została najnowsza książka dr Kingi Stopczyńskiej „Influencer marketing w dobie nowych mediów”, wydana w 2021r.

    Live: 27 maja 2021 (czwartek), godzina 17:00 Instagram vs. rzeczywistość - czyli jak nie zawieść klienta i kreować silną markę? Spotkanie poprowadzi dr Kinga Stopczyńska, autorka książki Influencer marketing w dobie nowych mediów.
  • Podczas webinaru "Mapowanie procesów logistycznych online - podstawy, wskazówki i narzędzia" uczestnicy mogli zapoznać się z bezpłatnymi narzędziami online, umożliwiającymi mapowanie procesów logistycznych i nauczyć się je wykorzystywać w praktyce. Webinar poprowadził dr Piotr Sosnowski. Uczestnicy mogli zdobyć książkę "Nowoczesne trendy w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw" pod redakcją dr Agaty Rudnickiej i mgr. Jakuba Brzezińskiego.

    Live: 29 kwietnia 2021 (czwartek), godzina 17:00 Mapowanie procesów logistycznych online - podstawy, wskazówki, narzędzia. Spotkanie poprowadzi dr Piotr Sosnowski, Członek Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów.
  • Webinar zorganizowany przez Centrum Studiów Zrównoważonego Rozwoju. Moderatorem dyskusji była dr hab. Joanna Cewińska, prof. UŁ. W ramach webinarium szczególna uwaga została zwrócona na znaczenie koncepcji zrównoważonego rozwoju dla implementacji praktyk zielonego zarządzania zasobami ludzkimi, na rolę tych działań w poprawie wyników środowiskowych przedsiębiorstw, a także na czynniki kształtujące gotowość pracowników do stosowania Green HRM. 

    20.04.2021, g: 18:00 webinar Zielone wyzwania dla organizacji - porozmawiajmy o Green HRM w praktyce gospodarczej Do zdobycia gadżety #lesswaste! Zarejestruj się

     
  • Trzecie spotkanie z Robertem Gondzią w ramach cyklu Zarządzanie projektami obejmowało porównanie tradycyjnego i nowoczesnego podejścia do zarządzania projektami. Uczestnicy webinaru mogli dowiedzieć się, jak skutecznie realizować projekty w ramach różnorodnych zespołów projektowych, wykorzystując tradycyjne oraz nowoczesne metody i narzędzia zarządzania.

    Live: 2 marca (wtorek), 19:00 Czy Agile to coś nieuniknionego Czy tradycyjne metody zarządzania mają sens? Spotkanie poprowadzi Robert Gondzia, Project manager, absolwent WZ UŁ
  • Tematem przewodnim drugiego spotkania w ramach cyklu Zarządzanie projektami były etapy pracy z zespołem, w szczególności charakterystyka wydajnych zespołów, zespół w czasie projektu – case study – platformy grywalizacyjne. Zarządzanie projektami jest podejściem w biznesie, które zwiększa efektywność pracy poprzez realizację założonych celów i opracowanych planów. Jest narzędziem motywowania zespołów ludzkich do pracy poprzez przydzielanie zadań i krótkich horyzontów czasowych ich realizacji.


    Live: 16 lutego (wtorek), 19:00 Jakie są etapy pracy z zespołem? Case study Spotkanie poprowadzi Robert Gondzia, Project Manager, absolwent WZ UŁ

     
  • Prowadzącym pierwszy webinar z cyklu Zarządzanie projektami był absolwent Wydziału Zarządzania Robert Gondzia. Program spotkania obejmował następujące tematy: od czego zacząć budowę zespołu projektowego, role w zespole projektowym, pięć efektywnych sztuczek w budowaniu zespołu, przykłady narzędzi, sukces projektu a sukces zespołu. 

    zespół

Rok 2020

 

  • Spotkanie zorganizowane z udziałem absolwenta Wydziału Zarządzania. Prowadzący webinar Marcin Ślawski, ekspert w dziedzinie finansów i inwestycji, przeprowadził uczestników webinaru przez arkana inwestycji w dobie pandemii koronawirusa.

    Live: 2 grudnia (środa), 19:00 Gdzie i jak inwestować w czasie kryzysu? Spotkanie poprowadzi Marcin Ślawski, doradca i menadżer, absolwent WZ UŁ

     
  • Podczas spotkania prowadzący webinar: Dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr hab. Janusz Reichel, dr Agata Rudnicka oraz Monika Kulik opowiadali o tym, jak konsumenci i użytkownicy technologii postrzegają je w kontekście wzorców moralnych i standardów etycznych. Zastanawiali się nad pojawiającymi się w tym zakresie wątpliwościami moralnymi w różnych wymiarach rynku i próbowali znaleźć odpowiedź, czy jako użytkownicy technologii potrafimy wziąć za nie odpowiedzialność.

    Live: 27 listopada (piątek), 11:00 Digital Ethics - konsument a technologie