Książka „Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to pozycja, która łączy elementy poznawcze i praktyczne, odnosząc się do zarządzania jako kompleksowego procesu realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach ery dataizmu, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych (logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, rachunkowość itp.).
Umiejętnie połączyła ona pracę fantastycznych Autorów: prof. dr hab. Ryszard Romaniuk, dr hab. Tomasz Czapla, prof. UŁ, prof. dr hab. Czesław Zając, dr hab. inż. Dominika Bąk – Grabowksa, prof. UE we Wrocławiu, prof. dr hab. Maciej Szymczak, dr hab. Jan Michalak, prof. dr hab. Irena Sobańska, prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr hab. Magdalena Kalińska – Kula, dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ
i wspaniałych Ekspertów z biznesu: Mariusz Bednarski, Agnieszka Belowska-Gosławska, Kinga Chelińska-Barańska, Robert Choma, Adam Dębski, Ewelina Dogońska, Robert Fintak, Katarzyna Gawlik, Konrad Jakubiec, Joanna Jaranowska, Lech Kaniuk, Remigiusz Kozłowski, Lech C. Król, dr Grzegorz Lichocik, Andrzej Tabara, Adam Trojańczyk, Łukasz Truchel, Dariusz Werschner.
To dzięki ich otwartości i zaangażowaniu udało się stworzyć wyjątkową książkę.
Życzę Wszystkim świetnej lektury 🙂